reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Mikuláš

Miroslav Mikuláš

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný. Preto sa chcem podeliť s vami o moje názory. Zoznam autorových rubrík:  O teplevideo - informácievideo - históriaSúkromnéNezaradené

reklama

video - história

Strečno vie aj potešiť

Miroslav Mikuláš

Strečno vie aj potešiť

Každý šofér, ktorý jazdí po severe Slovenska sa desí keď má prejsť pod Strečnom. Nikto nikdy nevie ako dlho to bude trvať a koľko času bude potrebovať. Nekonečné  kolóny pod Strečnom sú „nočnou morou“ mnohých vodičov. Ja tiež nie som výnimka a cestujem radšej tak, že toto prekliatie obídem.  Práve preto si dnes pod  pojmom „Strečno“ predstavujeme len stres a nepríjemný zážitok. Chcem práve takéto vnímanie Strečna  trocha poopraviť videom, ktoré som tam na začiatku jesene natočil. Chcem ukázať, že Strečno môže byť aj pekný zážitok a príjemný pocit.  Je len na škodu, že pri jazde popod Strečno nás nič neláka na príjemnú prestávku v zaujímavom prostredí.

  • 30. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 123x
  • 1
Nie každý to pozná

Miroslav Mikuláš

Nie každý to pozná

Neďaleko Bratislavy je miesto, ktoré je vhodné na krátky výlet. Pekná pešia prechádzka z Hainburgu na hrad nad mestom. Na takýto výlet sme sa vybrali aj my. Pri tejto príležitosti som natočil film o tomto hrade.  O tento zážitok sa chcem podeliť s vami.

  • 21. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 346x
  • 3
Jedno zaujímavé miesto Slovenska

Miroslav Mikuláš

Jedno zaujímavé miesto Slovenska

Neviem či je to dosť známe miesto, ale ja som mal aj problém nájsť ho. Nikde som nenašiel smerové tabule, ešte šťastie, že dobrí domáci ľudia mi poradili. Máme na Slovensku dosť unikátnych miest, ktoré nevieme spropagovať a "predať". Tak touto cesto chcem prispieť aspoň trochu k tomu aby sme lepšie spoznali čo doma máme. Natočil som film o unikátnom "Plávajúcom mlyne" v Kolárove a budem rád ak aspoň niekoho poteším mojim dielom. Toto nie je to komerčný film, ja filmy točím pre zábavu a potešenie.  Viacej k tomu nemám čo dodať všetko som sa snažil vyjadriť filmom.

  • 10. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 904x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu